Arhiva contine volumele publicate incepand cu anul 2012.

Număr 3 (Volum )
1 Articole

Citeşte online Cumpără

Cumpără print Cumpără

Sumar / Inhaltsverzeichnis / Contents1. Studii teoretice / Theoretische Studien / Theoretical Studies1.1. Priviri asupra spectacolului / Blick auf die Vorstellung / Views on the PerformanceElisabeth GroßeggerEine "Botschaft symptomatischer Bedeutung". Die Saisoneröffnung des Burgtheaters 1914 Un mesaj al sensurilor simptomatice. Deschiderea stagiunii la Burgtheater 1914 / A Message with Symtomatic Meaning. Season Opening at the Burgtheater 1914Carola HeinrichRussia in Translation. Zur Identitätskonstruktion in der Republik MoldauRussia in Translation. Despre construcția identității în Republica Moldova /Russia in Translation. About the Construction of Identity in the Republic of Moldova Shane Kinghorn Speaking Machines: the ‘Dialectical’ Voice in Contemporary Verbatim TheatreMaşini vorbitoare: vocea „dialectică” în teatrul contemporan verbatim / Sprechende Maschinen: die „dialektische“ Stimme im gegenwärtigen VerbatimtheaterEleonora Ringler-PascuRimini Protokoll Performance Prometheus in Athen Rimini Protokoll Performance Prometeu în Atena / Rimini Protokoll Performance Prometheus in Athens1.2. Perspective interdisciplinare / Interdisziplinäre Standpunkte / Interdiciplinary ApproachesEdwin VanecekHeinrich von Kleist, Prinz Friedrich von Homburg - Was vom Drama bliebHeinrich von Kleist, Prinţul Friedrich de Homburg - rămăşiţele unei drame / Heinrich von Kleist, Prince Friedrich of Homburg – the Remains of a DramaVioleta ZonteOtrava egalitarismului – singularitatea creatoare a celor puţini Das Gift des Egalitarismus - die schöpferische Einmaligkeit der Wenigen / The Poison of Egalitarianism – the Creative Singularity of the FewVerena Koch Autonomie der KunstAutonomia artei / Autonomy of Arts Elena SukhinaImprovisational Theatre in Response to the Challenge of the ForeignTeatrul de improvizaţie ca răspuns la provocarea stăinului / Theater der Improvisation als Antwort auf die Provokation des FremdenPetru-Silviu VăcărescuAesthetic Modality of the Body Modalitatea estetică a corpului / Ästhetische Möglichkeiten des Körpers1.3. De la text la spectacol / Vom Text zur Inszenierung / From Text to StageMirela PuiaPosibilul „după Cehov” Das Mögliche „nach Tschechow” / The Possible “after Cehov”Simona VintilăFat Men in Skirts… at the German State Theatre from TimişoaraGrăsani în fustă… la Teatrul German de Stat din Timişoara / Fette Männer im Rock… am Deutschen Staatstheater TemeswarMariana ŞarbaAnaliza procesului scenic în teatrul muzical: Bărbierul din Sevilla de Gioacchino Rossini Analyse des Bühnenprozesses im Musiktheater: Der Barbier aus Sevilla von Gioacchino Rossini / Analysis of the Dramatic Art in Musical Theatre The Barber of Sevilla by Gioacchino RossiniAndrea WolferMoral über All. Studie zu Arthur Schnitzlers dramatischem Text ReigenMorala mai presus de orice. Studiu de caz asupra textului dramatic Hora iubirilor de Arthur Schnitzler / Moral Everywhere. Case Study on the Dramatic Text La Ronde (Reigen) by Arthur SchnitzlerFlavius ReteaDramatismul adolescenţei în Deşteptarea primăverii de Frank WedekindDas Drama der Jugendlichen in Frank Wedekinds Frühlingserwachen / The Drama of Adolescence in Frank Wedekind’s Play Spring Awakening2. Atelier / Werkstatt / WorkshopClaudiu DogaruTeatrul de amatori Laientheater /Amateur Theatre 3. Interviuri / Interviews Ani-Rafaela Carabenciov, Eleonora Ringler-Pascu ANYA 17, Seeking for the Lost Identity Anya 17, în căutarea identităţii pierdute / Anya 17, auf der Suche nach der verlorenen Identität4. Critică de teatru/ Theaterkritik/ Theatrical review/Theatre criticEleonora Ringler-PascuEröffnung des steirischen herbst-Festivals mit einer Performance-Party: Needcompany All Tomorrow’s PartiesDeschiderea Festivalului steirischer herbst cu spectacolul performance: Needcompany All Tomorrow’s Parties / Opening of the Festival steirischer herbst with the performance: Needcompany All Tomorrow’s Parties