În planul serviciilor publice asigurate de
oficiile consulare, interfaţa cu cetăţeanul ocupă un loc central în activitatea
acestor oficii. Prin prisma evoluţiei tehnice, mijloacele de informare ale
cetăţeanului au evoluat şi ele, astfel încât contactarea autorităţilor pentru
obţinerea de informaţii începe să fie înlocuită cu autoinformarea. Propunerea unei soluții de guvernare electronică
implementată la nivelul unui oficiu consular trebuie să ia în consideraţie o
serie de aspecte, printre care punct unic de contact pentru servicii
electronice; îndrumarea pe mediile clasice către punctul unic de contact;
creşterea încrederii cetăţeanului în serviciile oferite pe cale electronică.
TEHNOLOGIA INFORMAŢIEI ŞI COMUNICAŢIILOR (TIC) ÎN RELAŢIA CETĂŢEAN – CONSULAT. - null
TEHNOLOGIA INFORMAŢIEI ŞI COMUNICAŢIILOR (TIC) ÎN RELAŢIA CETĂŢEAN – CONSULAT.
Revista Română de Informatică şi Automatică
ISSN 1220-1758 | eISSN 1841 - 4303
Rezumat
Cuvinte cheie:
comunicarea informaţională, consulat, TIC, guvernare electronică, fluxuri de informaţii
Bibliografie
Info-chioşc: prima punere în practică a conceptului de e-government
- BANCIU, D.
-
, PC World
, 2002
©   UEFISCDI 2010